Odeslání
do 48 hod

Doprava
za 0 Kč

30 dnů
na vrácení

Certifikované
výrobky

Košík

Košík je prázdný

Reklamace

Portál zebriky-regaly.cz poskytuje rychlé řešení problémů souvisejících s objednávkou. Kontaktujte nás, pokud chcete reklamovat vadný výrobek.

Jak probíhá reklamace výrobku?

  • Kontakt -můžete nahlásit nám reklamace zasláním e-mailu na reklamace@zebriky-regaly.cz nebo zavoláním na +420 234 092 142.
  • Formulář – stáhněte si reklamační formulář a vyplňte ho.
  • Převzetí – Zboží zašlete na adresu:
    LAM S.A.
    ul. Deszczowa 63,
    85-467 Bydgoszcz
  • Posouzení – naši odborníci zboží prohlédnou.
  • Rozhodnutí – vydáme rozhodnutí, které vám sdělíme e-mailem, písemně nebo telefonicky.

Výsledek reklamace

  • Příznivé rozhodnutí:
    • Oprava – pokud je to možné, výrobek necháme opravit a všechny poškozené díly budou vyměněny za nové.
    • Výměna – pokud nebude možné výrobek opravit, vyměníme jej za nový. Zásilku bezplatně doručíme na uvedenou adresu.
    • Vrácení peněz – pokud nebude možné výrobek opravit nebo jej vyměnit za nový, vrátíme vám peníze. Peníze obdržíte na kartu, ze které jste provedli platbu, nebo na bankovní účet, pokud byla platba provedena bankovním převodem nebo při převzetí zboží. Poté, co obdržíme zásilku, vystavíme opravenou fakturu. Zašleme ji na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Po přečtení zprávy potvrďte, že jste obdrželi opravenou fakturu a souhlasíte s opravou.
  • Nepříznivé rozhodnutí:
    • Vrácení výrobku – pokud budete chtít výrobek nechat vrátit, bude reklamované zboží odesláno na zadanou adresu.
    • Likvidace – pokud se rozhodnete pro likvidaci, bude výrobek zničen v souladu s platnými předpisy o ochraně životního prostředí.

Co dělat, když je zásilka poškozená?

  • Doručení kurýrem:
    • Před převzetím zásilky zkontrolujte, zda není obal poškozen. V případě jakýchkoliv pochybností můžete odmítnout převzít zásilku – v takovém případě nás o této skutečnosti neprodleně informujte.
    • Po převzetí zásilky – pokud po rozbalení zásilky zjistíte, že objednané zboží je poškozené, kontaktujte kurýrní společnost a dohodněte se na příjezdu kurýra za účelem sepsání protokolu o vzniku škody. Protokol o vzniku škody lze sestavit do 7 pracovních dní od převzetí zásilky.

V případě jakéhokoliv poškození zboží nás o této skutečnosti informujte a nezapomeňte také neprodleně sepsat protokol o vzniku škody.

Platforma ODR

Jako spotřebitel máte právo využít mimosoudní způsob vyřízení reklamace a uplatnění svých práv a nároků pomocí speciální platformy ODR. Umožňuje nestranné a nezávislé řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli, které se týkají závazků vyplývajících z online smluv. Platforma je určena spotřebitelům a podnikatelům se sídlem v Evropské unii.

Podle ustanovení čl. 14 odst. 1–2 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 mohou spotřebitelé využívat mimosoudní řešení sporů souvisejících s kupní smlouvou uzavřenou prostřednictvím internetu nebo se službami poskytovanými prostřednictvím internetu.

Stížnosti lze podávat na adrese: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Podpora

Potřebujete pomoc? Poraďte se s reklamačním oddělením. Zodpovíme všechny vaše dotazy. Zavolejte na +420 234 092 142 nebo napište na reklamace@zebriky-regaly.cz