Odeslání
do 48 hod

Doprava
za 0 Kč

30 dnů
na vrácení

Certifikované
výrobky

Košík

Košík je prázdný

FAQ

Platba

  • Jaké způsoby platby jsou k dispozici?

    • Při převzetí (na dobírku)
    • TrustPay
    • Bankovní převod:

      Adresát: LAM S.A.
      Název banky: BNP Paribas S.A.
      DIČ: CZ685719077
      Číslo účtu: 064450-6102010004
      IBAN: CZ2763000644506102010004
      SWIFT/BIC: GEBACZPP
    Více informací v záložce zde.
  • V jaké měně mohu provést platbu?

    Platbu lze provádět pouze v českou korunu
  • Co mám udělat, když jsem zvolil online platbu a platbu jsem neprovedl?

    Online platbu lze provést do 2 dnů od zadání objednávky. Po této lhůtě se prosím obraťte na zákaznické centrum na tel. +420 234 092 142 nebo e-mailem na info@zebriky-regaly.cz.

Registrace

  • Co mám udělat, když jsem zapomněl heslo?

    Pokud zapomenete heslo, klikněte na „zapomněl jsem heslo“ a uveďte svou e-mailovou adresu, kterou jste použili při registraci. Na uvedenou adresu bude zasláno nové heslo.
  • Je pro nakupování nezbytné mít přihlašovací jméno a heslo?

    Ne, není nutné mít přihlašovací jméno a heslo. Nakupovat lze bez registrace. U této možnosti však není možné ověřovat historii objednávek. Při dalších objednávkách je nutné opět vyplnit údaje ohledně dopravy. Nelze také využívat případné slevové akce pro stálé zákazníky.
  • Jak se zaregistrovat v internetovém obchodě?

    Chcete -li se v obchodě zaregistrovat, klikněte na „Přihlásit se“ a následně na „Registrovat“. V dalším kroku zadejte všechny požadované údaje. Jakmile kliknete na tlačítko „Zaregistrovat účet“, bude vám zaslán e-mail s aktivačním odkazem. Po kliknutí na odkaz můžete v obchodě nakupovat.
  • Mohu změnit nebo doplnit adresu, kterou jsem uvedl při registraci?

    Adresu lze měnit, stačí po přihlášení přejít do sekce „změnit údaje“.

Objednávky

  • Mám právo na vrácení zboží?

    Spotřebitel, který uzavřel smlouvu na dálku, může od této smlouvy odstoupit bez udání důvodu do 14 dnů ode dne, kdy zboží převzal. V našem obchodě je tato doba prodloužena na 30 dní. Podrobné informace o odstoupení od smlouvy najdete ve všeobecných obchodních podmínkách v § 128.

    Odstoupení od smlouvy v odkazu níže: zde
  • Mohu objednávku změnit nebo zrušit?

    Objednávku můžete měnit až do okamžiku, kdy je zásilka předána kurýrní společnosti. Chcete-li provést změny, obraťte se na zákaznické centrum na telefonním čísle +420 234 092 142 nebo e-mailem na adresu info@zebriky-regaly.cz
  • Je pro nakupování nezbytné mít přihlašovací jméno a heslo?

    Ne, není nutné mít přihlašovací jméno a heslo. Nakupovat lze bez registrace. U této možnosti však není možné ověřovat historii objednávek. Při dalších objednávkách je nutné opět vyplnit údaje ohledně dopravy. Nelze také využívat případné slevové akce pro stálé zákazníky.
  • Jaká je doba zpracování objednávky?

    Doba zpracování objednávky závisí na dostupnosti příslušného výrobku, přičemž informace o datu odeslání jsou uvedeny na kartě zakoupeného výrobku.
  • Pokud si objednám dvě věci, avšak samostatně, mohu je obdržet v jedné zásilce?

    Není možné spojit dvě nebo více objednávek do jedné zásilky. Pokud si však v rámci jedné objednávky objednáte výrobky, jejichž dostupnost se liší, bude objednávka odeslána v jedné zásilce, jakmile budou připraveny všechny výrobky.
  • Mohu ověřit stav zpracování objednávky?

    Stav objednávky lze u registrovaných zákazníků zobrazit v historii objednávek. Zákazníci navíc dostávají automaticky vygenerované e-maily, které je informují o tomto stavu: potvrzení přijetí objednávky, objednávka přijata ke zpracování, objednávka odeslána včetně čísla nákladního listu.
  • Neobdržela jsem potvrzení objednávky, co mám dělat?

    Kontaktujte nás prosím e-mailem na adrese info@zebriky-regaly.cz
  • Moje online platba (bankovním převodem, kartou) nebyla přijata. Co mám dělat?

    Obraťte se prosím na zákaznické centrum na čísle +420 234 092 142 nebo e-mailem info@zebriky-regaly.cz.
  • Objednal jsem několik výrobků s různou dostupností. Kdy bude zásilka odeslána?

    Pokud si v rámci jedné objednávky objednáte výrobky, jejichž dostupnost se liší, bude objednávka odeslána v jedné zásilce, jakmile budou připraveny všechny výrobky.

Odeslání a doprava

  • Mohu si zboží objednané v internetovém obchodě vyzvednout osobně?

    Ne, zboží je zasíláno na adresu uvedenou v objednávce.
  • Jaká je cena dopravy zásilky?

    Doprava je zdarma.
  • Mohu objednat zboží s možností zaslání do zahraničí?

    Zpracováváme objednávky pouze na území České Republice.
  • Jak rychle je zboží odesláno?

    Snažíme se zboží odeslat co nejdříve. Doba zpracování objednávky závisí na informacích o datu odeslání uvedených na kartě zakoupeného zboží. Většinou je to doba od 48 hodin do 30 dnů.
  • Jak jsou objednávky zasílány?

    Objednávka je doručována kurýrem.

Výměna a vrácení zboží

  • Jaká je lhůta pro vrácení peněz za vrácené zboží?

    Peníze jsou vráceny do 14 pracovních dní od okamžiku převzetí výrobku.
  • Jakým způsobem se vrací peníze za vrácené věci?

    V případě platby při převzetí jsou peníze vráceny na číslo účtu uvedené ve formuláři pro vrácení zboží. Pokud byla platba provedena online, vracíme peníze na účet, z kterého byl převod proveden.
  • Mohu zboží odeslat na dobírku?

    Ne, toto není možné. Internetový obchod nepřijímá zásilky na dobírku.
  • Mohu vrátit zakoupený výrobek?

    Spotřebitel, který uzavřel smlouvu na dálku, může od této smlouvy odstoupit bez udání důvodu do 30 dnů ode, kdy zboží převzal. Podrobné informace o odstoupení od smlouvy najdete ve všeobecných obchodních podmínkách v § 8. Odstoupení od smlouvy v odkazu níže.
  • Jak probíhá výměna zboží na zebriky-regaly.cz?

    Výměna zboží v obchodě zebriky-regaly.cz probíhá standardním způsobem. Chcete-li zakoupený výrobek vyměnit, postupujte podle informací uvedených na stránce"Vrácení a výměna zboží".
  • Jaké jsou podmínky pro vrácení zboží?

    Chcete-li zakoupené výrobky vrátit, postupujte podle informací uvedených na stránce "Vrácení a výměna zboží".
    Vrácený výrobek musí být nový, nepoškozený, bez známek opotřebení.

Reklamace

  • Výrobek, který jsem obdržel, je vadný – co mám dělat?

    Zboží reklamujte a zašlete nám e-mail na adresu reklamací reklamace@zebriky-regaly.cz nebo telefonicky na reklamační oddělení na čísle: +420 234 092 142.

    V souladu se záručními podmínkami a odpovědností za vady zboží bude reklamace posouzena do 14 dní ode dne podání úplné reklamace. Úplná reklamace musí být podána v jednom e-mailu.

    V závislosti na typu reklamace musí e-mail obsahovat vyplněný formulář, v případě potřeby fotodokumentaci a hlášení škody, pokud se reklamace vztahuje na škodu vzniklou při přepravě.
    Ke stažení: reklamační formulář..

    Chcete-li zakoupené výrobky vrátit, postupujte podle informací uvedených na stránce „Vrácení a výměna zboží“. Vrácený výrobek musí být nový, nepoškozený, bez známek opotřebení.
  • Jak mám postupovat, když je doručená zásilka poškozená?

    Pokud zjistíte, že doručená zásilka je poškozená v důsledku přepravy, tuto skutečnost zřetelně vyznačte na přepravním listu a sepište protokol o vzniku škody. Zboží byste měli zkontrolovat před kurýrem a sepsat protokol o vzniku škody; pokud kurýr odmítne zboží zkontrolovat, odmítněte zásilku převzít.
  • Jak probíhá reklamace zboží na zebriky-regaly.cz?

    - Kontakt – podejte reklamaci e-mailem na adresu reklamací reklamace@zebriky-regaly.cz nebo telefonicky na čísle +420 234 092 142
    - Odeslání zboží – odešlete reklamovaný výrobek na uvedenou adresu.
    - Posudek – počkejte, až vaši reklamaci prověří naši odborníci.
    - Rozhodnutí a kontakt – do 14 dní ode dne převzetí zásilky vydáme rozhodnutí a poté vás o něm budeme informovat e-mailem nebo telefonicky.

    Záruční podmínky výrobce

Výrobky

  • S odstupem času jsem si koupil stejný regál, avšak regály se mezi sebou liší profilem, na kterém je založena deska MDF – proč?

    Vzhledem k výrobě regálu na několika linkách se může stát, že profil regálu může být jiný než ten, který jste zakoupili dříve. Parametry, jako je nosnost, zůstávají stejné.
  • Prodáváte montážní prvky k vašim výrobkům?

    Montážní prvky nelze zakoupit samostatně. Poškození těchto prvků lze však nahlásit formou reklamace.
  • Jak vyhledat konkrétní výrobek?

    Nabídka obchodu je rozdělena do kategorií. Dostanete se k nim pomocí nabídky na liště v horní části stránky. Umožňují vybrat konkrétní skupinu výrobků nebo se dostat na seznam dostupných výrobků v obchodě. Chcete-li zobrazit menší počet výsledků vyhledávání, můžete použít dostupné filtry. Konkrétní výrobek lze také vyhledat pomocí vyhledávače.
  • Jaký kovový regál mám vybrat?

    Když vybíráte kovový regál, měli byste se zamyslet, k čemu bude sloužit a jakou zátěž musí unést. Pokud budete regál používat ke skladování velkých a těžkých předmětů, bude nejlepší, když budou police regálu také kovové – například v podobě roštu. Lze vybrat také police vyrobené z odolné desky MDF, avšak z praktického hlediska jsou vhodnější kovové police. Velkou výhodou kovových polic je, že se snadno udržují v čistotě.
    V případě skladování kapalných látek, kde je vyšší nebezpečí rozlití, by police kovového regálu měly být taktéž kovové.
    Když volíme police z desky MDF, zpravidla na nich skladujeme nářadí a stavební materiál.
  • Jaký žebřík mám vybrat pro domácí použití?

    Nejdůležitějším parametrem při výběru žebříku je pracovní výška, tj. maximální dosah práce průměrného člověka na příslušném žebříku. Pokud v bytě nebo domě není potřeba uklízet, rekonstruovat nebo používat žebřík ve velké výšce, stačí nízký 2- nebo 3stupňový žebřík. Je dobré, když má také plošinu nebo háček, abyste nemuseli každou chvíli scházet pro potřebné náčiní. Pokud chcete mýt okna ve výškách nebo uklízet ve skříních či skřínkách zavěšených téměř u stropu, potřebujete středně dlouhý žebřík. Je vhodné, aby měl plošinu nebo háček, kde můžete postavit/pověsit kbelík s vodou nebo košík s úklidovými potřebami. V domácnosti se hodí také vyšší žebřík se 4 nebo 5 schůdky, který se skvěle osvědčí při práci na zahradě.
  • Co znamená profesionální žebřík?

    V současné době rozdělujeme žebříky na žebříky pro profesionální a neprofesionální použití. Žebříky pro profesionální použití lze používat v průmyslu a v domácnosti. Žebříky pro neprofesionální použití však můžeme používat pouze v domácnosti. Ne každý žebřík s nosností 150 kg na schůdek může být označován jako profesionální hliníkový žebřík. Vlastnosti profesionálních a domácích žebříků jsou zobrazeny na piktogramech, které jsou na nich připevněny. Podrobně uvádějí vlastnosti hliníkových žebříků a účel, pro který je lze použít.

    Když si koupíte profesionální žebřík, můžete ho používat nejen doma, ale také v průmyslu. Je to zároveň domácí pomocník a pracovní nástroj pro nejnáročnější uživatele. Profesionální hliníkové žebříky jsou nezbytným pomocníkem lidí, kteří pracují na rekonstrukcích. Díky stabilním, protiskluzovým podstavcům a stupínkům vám umožní pracovat ve výškách a dosáhnout i na nejhůře dostupná místa. Profesionální hliníkové žebříky Bayersystem nemají na trhu konkurenci. Polským žebříkům důvěřuje mnoho profesionálů. Patří mezi ně stavební firmy, generální dodavatelé, společnosti poskytující rekonstrukční a servisní práce.

Jiné

  • Jsou moje údaje v bezpečí?

    Internetový obchod zebriky-regaly.cz používá nejmodernější zařízení a software na základě nejúčinnějších a nejvíce osvědčených řešení na světě. Vynakládá veškeré úsilí, aby vhodným způsobem chránil údaje svých zákazníků. Více informací o zabezpečení údajů můžete najít v záložce Zásady ochrany osobních údajů.
  • Co jsou soubory cookies (z ang. Cookies) a jaký je jejich význam?

    Cookies jsou informace, které webová stránka při návštěvě uživatele internetu odesílá do koncového zařízení (počítač, tablet, smartphone). Tento typ souborů umožňuje ukládat údaje o způsobu používání webových stránek uživatelem a ještě lépe je přizpůsobit potřebám příjemců.